Sportlov.

Äntligen lov!! SKÖNT!!

Lovet inleddes med Vetlanda Revyn med Syster Erika. Det var mycket trevligt, skulle egentligen på Utposten (partyställe) men folket jag skulle gå med ville inte så det blev revyn i stället. Men det var minst lika bra det.

Skolan denna veckan har varit bra, trivs så jäkla bra i skolan, vi bara flummar runt hela tiden. Visst är det kul när alla dagar är sådana? Hehe, Sen i Tisdags så gick jag, Josefine och Tim ner till församlignsgården där det var assistentmöte, men inte så mycket information, så vi spelade kort och det slutade med 2 sår på fingrarna, haha, sen spelade vi Wii med såklart =) Sara ville det så vi tog fram det. Självklart var det massor av skratt där med, mina veckor går ut på att ha kul, =) Härligt va?
Sen i torsdags så fyllde mammsen år, så det blev att fira henne =) Men senare bar det av till Björköby där Uv väntade, Cissi hade bibelstudie =) Mys,

Sen fredagen var det då som sagt revyn efter skolan. =)

Men nu ska jag kila,

Så nu säger vi Grattis till min mamma i efterskott <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0