1 Januari 2009

Nytt år, Nya Möjligheter!


Nu har vi gått in i ett nytt år igen,
År 2008 har varit sjukt bra, lite av de saker jag har gjort är:

Liseberg: Dit åkte jag med kören, sjukt skoj, alla är underbara =)
Emmas Bal och Student: Sjukt varmt det var, Emma var superduper fin och det var redigt skoj..
Uv-läger: Läger läger läger, finns det något mer att säga än UNDERBART, träffade sjukt härligt folk, underbara stunder som man aldrig kommer att glömma mm,
Taizé: En underbar vecka tillsammans med vänner, nya människor från alla länder runt om i Sverige, gudtjänsterna där , det finns inget mysigare att gå på, när ni har vägarna förbi Frankrike, ÅK DIT!
Kastlösa: Jag och min vän Josefine fick en helg tillsammans med sjukt härliga 94:or, Trevligta folk och hottie är snygg eller vad säger du baby?
Mitterminsmötet: Jag och Josse fick återigen en helg tillsammans, med folk jag aldrig har pratat med typ, Kramring borde anordnas oftare =) I love kramar
Anna och Thomas Brölopp: Ett toppen mysigt och bra brölopp=)
Utöver detta har jag varit med mina underbara vänner på fester, tjejkvällar och shoppat, jag älskar er<3

2008 har varit bäst och jag kommer att sakna det, men år 2009 kommer att bli ännu bättre=)=)

Hur firade ni Nyår?
Jag firade det tillsammans med mina vänner, först middag hos eve men flicksen, sen gjorde vi iordning oss och åkte in till stan först till Tim och sedan vidare till Elin, festen var skoj, Vi gick och la oss ca halv 4, så jag är sjukt trött juht nu. haha

Det finns så mycket härligt folk, alla är jättesnälla.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer,

GOTT NYTT ÅR FOLKET =)

Kommentarer
Postat av: Yesso

klart hottie e snygg annars skulle vi ju inte kalla honom hottie xD



tack för de gamla året o gott nytt år! <33

2009-01-03 @ 13:44:25
URL: http://yesso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0