Bajs

Just nu suger mitt liv, allt går bara neråt, jag som trodde att det inte skulle göra det mer än vad det redan har gjort. Hur kan man ha så fel?

Jaja jag ska inte utrycka mej här, men jag bryr mej, verkligen jättemycket, jag vill verkligen inte detta, jag pallar inte en till, jag älskar dej.



Så vad har jag gjort idag?
Jo först var jag och syster i stan en sväng, skulle köpa lite saker till mamma sen så gick vi vidare till vår kusin =)=) sen så åkte vi hem och hon följde med. Så det blev skridskoråkning på sjön och spark. Jag erkänner, jag ramlade en gång xD, Emma skattade as mycket, men isen är så ojämn när det är på en sjö, inte alls som i ishalar osv, men det går i alla fall att åka lite =) sen gick vi in och kollade på bring it on och efter det TWILIGHT, ja ni läste rätt, min kusin laddade hem det till oss, =) så det var glädje, men det ända som var dåligt var att den hackade så man fick typ börja om as många gånger, men vad gör det när man får se den?? INGENTING! Men jag kan erkänna att det var ganska irriterande när den gjorde så när det var som spännande.. hehe

Nej nu ska jag sova, Pusshej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej det är jag igen! hur mår du? jag vill inte du ska må dåligt, sluta skriva texter när du berättat om hur hemskt du har det. Älskligs Ramona du är sjukt snygg det kan ingen ta ifrån dig. Jag ligger vaken och drömmer om att du ska bli min! dock vet jag att det är fel att vilja ha dig på det sättet förens vi är gifta. och det kommer jag nog aldrig få uppelva jag är inte värdig dig!! Jag önskar att jag vågade berätta för dig vem jag är. här är en letråd: lång, och brunhårig. kan du ge mmig din msn? <3 <3

2009-01-16 @ 12:40:47
Postat av: Ramona

men snälla, kan du inte bara säga vem du är? jag vill veta. Ge mej din msn så addar jag dig istället,

2009-01-16 @ 19:35:45
URL: http://glasklaaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0