Skola, tisdag

Hej allihopa.

Just nu är jag i skoln och har lektion, men vi gör egentligen inte så mycket, så jag passar på att blogga =)
Denna dagen har varit helt okej, Förmiddagen var rolig, socialpsykiatri med Lovisa och Marika, haha vi är bäst på att jobba. Fast denna gången gick bättre än förra gången, jag jobbade faktiskt as bra, (okej kanske inte jättebra men ändå). haha. Sen så hade vi lunch jag vi alla stinker vitlök just nu, haha.
Sen har vi haft engelska och nu har vi konferens och reception, inte världen roligaste men det är okej..

Båda Sofia och Camilla är sjuka idag, =/ fan, dagen blir tråkigare när dom är borta, Men men jag överlever, och det är väl tur det.
När jag kommer hem skulle jag egentligen åka iväg och träna men Erika sa i dag på morgonen att vi inte kan det nu, återigen bajs, jag är så himla pepp på att träna nu, det är kul. Men träningen får bli imorgon istället =)

Usch nu måste jag egentligen fortsätta att jobba, men palla det.

Jag har ingen motivation till skolan lägre, jag typ skiter i att plugga för jag inte orkar och tycker inte det är kul, det suger rent ut sagt. Hjälp mig att finna motivationen igen!

Men nu måste jag fortsätta, BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0