Skula

Tjena!

Förra inlägget var inte så peppt, men nu ska det bli ändring i alla fall i detta inlägget. xD haha

Ja nu har skolan börjat och jag är rikigt pepp på det, =) Började i Torsdag och gick sedan fredagen med, Skolan var helt flum och allt gick bra=) Skolan idag var också bra.. Camilla va sjuk idag så det var bara jag och Sofia men vi hade kul ändå=)=)

I helgen har det varit bra =) Fredags hade vi gäster inte världens roligaste med det gick ;) men jag ock Erika var osociala ch kollade på Lets dance istället =) Bella var bra men Laila var nog bäst =)'
Lördags så var det upp tidigt, och då kanske inte jättetidigt men vid 9, haha för vid 11 skulle vi vara i Björköby på Uv planering, och jag måste säga att det blir en kanon termin =)=) så börja vett jag =)
Sen åkte jag och erika hem för att äta och senare åkte vi tillbaka till Björköby för att åka på Hockey, HV71-Färjestad, och hv vann såklart, vad annars kunde man tro? ;) haha stod självklart i klacken =)=) Wohoo =) Måste göras om=)
Sen i Söndags hände det inte så mycket, slappade, satt här och degade=)

Jag och Erika ska träna imon, jag är skitpepp på det. ska bli så himla roligt att komma igång=)=)

Nej snart börjar 90201 så vi hörs. Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0