Söndag

Hej allihopa!

Hoppas att allt är bra med er, Med mig är det bra, har ont i hela kroppen bara för att jag var och tränade på gym 1,5 H idag förmiddag. Riktigt skönt måste jag säga =) Om man tränar på morgonen har man hela dagen att ägna till något annat =) haha smart jag är .

Min vecka har varit bra, I torsdags så åkte HP07 på Formex mässa i storstaden Stockholm, Bussen gick från Vetlanda klockan 7.00. Vid halv 6 steg en trött Ramona upp och gjorde iordning sig, Stannade i Norrköpig och käkade, När vi väl kom fram så fick vi vårt matkort och sedan fick vi gå runt, Kul var det, man gick runt, runt och runt lite till, träffade min storasyster med =) Har saknat henne,
Båda bussresorna var roliga =) kollade på film, flummade och skrattade =)=)

Emma kom till oss i går, mys va det,

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer,
Byebye

 

Kommentarer
Postat av: Frida!

Mona har blivit en liten träningsnarkoman :D:D:D

2009-01-19 @ 18:21:48
Postat av: Frida!

Mona har blivit en liten träningsnarkoman :D:D:D

2009-01-19 @ 18:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0