Tjena

Idag är det Söndag, och det kommer att bli en pluggkväll pga att jag har ett prov i morgon. Men det är ganska lätt, måste plugga matte och läsa ut en bok med, så jag fattar egentligen inte varför jag sitter här och degar . haha. Just nu är skolan ganska seg. men den rullar på, som alltid .

Innan idag har jag tränat, gick rikigt bra =) nu har jag och Erika kommit fram till att det bli gym på tisdagar och söndagar och friskis och svettis på torsdagar =) kommer att bli kanon =) första gången på friskis är på torsdag, tror att det är i en timma =) men innan dess är det Uv.

Denna veckan har varit bra, men som sagt seg, haha

Vad vill ni att jag ska skriva om?? Jag vet inte vad jag ska skriva längre. såkomentera en rad och skriv ner vad jsg ska skriva om,

HugsJag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0