090314

Lördag idag då, Skönt, Idag har jag varit i stan en sväng med pappa och Erika, Köpte en huvtröja, skit skönt, =) SEn var vi och köpte en damsugare pga att våran hade gått sönder, det började brinna i den på något konstigt vänster, haha, men men mamma fick i alla fall panik och slängde ut den, stackare, ingen var henna bara hon. Usch. Efter staden så käkade vi, grullad kyckling med potatissallad, mumma. Efter det gick jag och Erika och myste, lyssnade på musik och pratade. Hon har bestämt sig, hon kommer åka som aupair i ett år och åka runt i en månad, alltså så kommer hon vara borta i 13 månader, jag lär dö. Hon kommer troligtvist åka den 19 oktober detta året, det är inte alls långt kvar, och hon kommer att vara borta under mi bal och student, =/, men men hon har lovat att skicka presenter, =) haha MYCKET!!

Kvällen spenderas hos Frida med trevligt folk framför melodifestivalen, =)
hugs

Kommentarer
Postat av: frida

Åhhh, vad kul för Erika =) det vill jag oxå göra :D



ajjemen, kvällen hos mej =)

2009-03-14 @ 16:57:00
Postat av: Evelina

nämen vad kul för henne =D hoppas att kvällen blir rolig ´=D<333

2009-03-14 @ 16:59:05
Postat av: Yesso

utan mig =(

2009-03-14 @ 19:36:28
URL: http://yesso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0