090319

Hej bloggen!

När jag vaknade idag så sken solen idag igen, så himla skönt, man blir så glad av solen,
Just nu sitter jag i skolan och har konferens och reception, det är en ganska rolig lektion, Men som sagt jag hatar att hålla ett föredrag för klassen och det är det som vi håller på med. Men det kommer nog att gå bra får jag hoppas, håll tummarna för mig, ska hålla det på tisdag.

På väg till skolan idag i bussen så läser jag som ni vet så länge vi båda andas och jag kunde verkligen inte sluta att läsa så jag fick verkligen dra ifrån mig boken. Den är så sjukt bra, fast jag inte har kommit så långt är jag redan fast vid den. Efter mig ska johanna låna den pga att jag är så snäll, hon står i kö på den i bibblan men det kan ta ca 4 månader för hon är den 4:de som står i kön, så jag var så snäll att hon fick låna den av mig. På tal om vår buss så var det gul, pissgul och skit ful. Haha men som Åsa sa, den passar juh bra för snart är det påsk. Härligt=)

Hörs senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0