Baby goodbye

Ja just den låten lyssnar jag på nu, Alltså baby goodbye med E.M.D. om jag får vara helt ärlig tycker jag om den låten, det är skönt, =) Vad tycker ni?


Skolan idag var ganska seg, först nationellt prov i svenska, skrivdelen, När jag gick in i klassrummet kände jag mig peppad, sen när jag väl får uppgiften så blev jag nervös, jag visste inte rikigt vilken jag skulle välja, tog en halvtimma för mig att välja uppgift, så klockan var redan 9 när jag började skriva. Kände mig så stressad när andra börja skriva och man hör hur blyet glöder. Usch, varför ska man bli så stressad för? Det är en hemsk känsla. Men i alla fall, när jag väl började skriva så tror jag att det gick ganska bra i alla fall, men jag kan inte vara så säker på det.

Sen hade vi en as lång rast, så vi satt och degade i gallerian, kul att kolla på folk tycker jag, hahaha. Sen hade vo engelska där vi kollade på törnrosa, haha vi håller på med sagor och så, så vi sa att vi med ville kolla på film och det fick vi =). Sen hade vi 2 timmars konferens och reception, gick segt, vi hade också betygssamtal och hon sa att jag låg på VG, mycket bra tycker jag =) Vi har haft två prov och det ena fick jag MVG på och det andra VG, och sen har vi gjort lite olika saker, så ett VG tycker jag är bra =). Sen så åkte jag med Erika och vi gjorde lite ärende, tråkigt tycker jag att det var, men hon tvingade med mig,

Skriver senare, Puss

Kommentarer
Postat av: Yesso

vi tkr inte om den låten!!! :P

2009-03-11 @ 17:57:36
URL: http://yesso.blogg.se/
Postat av: evelina

DE gick piss på nationella :S <333

2009-03-11 @ 18:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0