Dagen som gått

Ja nu blir det ett snabbt inlägg. På socialpsykiatrin så hade vi en kvinna som skulle göra öronakupunktur på oss, men jag vågade aldrig att få nålar i mina öron så jag tog små nejlikor med en tejpbit på mitt ena öra istället, efter det kände jag mig jättelugn så det var juh bra för jag hade juh en muntlig redovisning i aulan, och det gick bra, blev lite torr i halsen och stammade men publiken verkade inte märka det, och det var juh bra, eller hur? Men jag är sjukt nöjd i alla fall =)

Sen så slutade vi och nu sitter jag här och pluggar på mitt svenska prov jag har i morgon, det är ganska lätt, och jag tror jag kan det, men jag ska plugga på lite till för att vara säker. Men man ska aldrig vara säker juh, eller hur? Nej jag är aldrig säker, men men, det får gå som det vill. Och jag är sjukt trött på skolan, måste ringa till min praktikplats också, alltså nun blir det Lidl för jag känner mig inte välkommen på Netto, pallar inte förklara, men jag ska ringa dit imorgon.

Nej nu måste jag verkligen försöka plugga, hörs Puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv MEEER i bloggen ja har så tråkigt utan den, :P mihih gissa vem ja e? ;P <3

2009-03-26 @ 21:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0