doften av vår

Tycker ni inte att det kändes som vår idag och igår? Det tycker i alla fall jag.

Sorry för att jag inte har skrivit i helgen, men det beror på att jag har haft feber och dunderförkylning. Kanske inte så kul när Marianne (min syster) och hennes pojkvän har varit hemma, Men Men, usch att ha feber är hemsk, men blir så trött, och jag blev så gräsligt varm, alla andra tyckte det var kallt och jag var genomsvettig. Var i alla fall i stan i alla fall och köpte ett par skor, behövdes verkligen, mina är helt slitna och söndriga. Det kanske inte var så bra, för jag blev sämre på kvällen sen, men men. Idag känner jag mig i alla fall lite piggare, fast jag har fått ett förkylningsmunsår =( det är jättefult, men jag hoppas det försvinner till Fredag för då är det fest =)=)

Vet ni vad jag gör just nu? Jag skriver om de 10 budorden, för det ska vara till våra konfirmander i morgon, det skulle egentligen vara klart för 2 veckor sedan med jag glöde bort det. haha

Men nu ska jag fortsätta med det, skriver imorgon om jag hinner.

Puss:*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0