Från skolan

Hejsan! Nu skriver jag från skolan, har samhäll men vi gjorde en enkät och sen så fick vi sluta, men jag sitter kvar, för vii har inget annat att göra. Det har varit en rikigt seg dag, Först hade vi Svenska B som vi gick igenom vissa grejor, sen så hade vi dansdag, vi skulle dansa vals, bugg och foxtrot, men min bortförklaring var att jag hade ont i magen och då behöver inte jag vara med sa hon, Sofias bortförklaring var att hon hade varit skuj och haft feber och inte orkade vara med och Camilla har ont i ett knä, så hon får inte vara med. Min var klart bäst. haha Jag är smart, haha,. Sen har vi haft 2 timmars rast och nu har vi samhäll och har slutat, så en allmänt seg och tråkigt dag rent ut sagt. Så himla onödig tycker jag..

skriver när jag kommer hem,

Kommentarer
Postat av: Evelina

Men du fick träffa mig så de kom ju något positivt ur dagen ;) <333

2009-03-18 @ 14:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0