Helg helg älskade helg

Ja som min överskrift säger, skönt med helg alltså, och den är varmt välkommen, hehe.Dagen idag har varit helt okej, vaknade på dåligt humör men det blev bättre när jag kom till skolan, Bra det, Hade samhäll som började klockan 9, jag var mycket arengerad (stavning) på den lektionen brukar inte vara det för det suger, men idag var jag på hugget,till och med min lärare nämde det, hahaha, lite roligt faktiskt, Det handlade om de alla depatiment som finns i sverige, inte så kul, men jag var bra =) haha.. Senare var det 2,5 timmars rast, mycket långtråkigt, vi brukar ha så på fredagar och det är rikigt segt, men det gick ändå ganska fort. Vi skämde ut oss i gallerian typ 10000 gånger, hahaha rikigt pinsamt, men någongång måste man juh göra det ;) haha Sen var det matte, usch jag tycker verkligen inte om matte B, men det gick ganska bra idag, kunde i alla fall räkna, Vet ni frästen vad jag fick på mitt matteprov? Jag fick G, haha 14 var G och jag fick 14 men min mattelärare vill att jag ska göra om det ändå, men jag fick juh godkänt så varför göra om det? Vi har så sjukt mycket, så jag känner att jag inte kommer att hinna, men men vi får se hur det går.

Jag har också gjort en toscakaka=) Mums på det, så det åt jag, mamma och pappa en bit av innan, och det var god.

Nu ska jag fortsätta att kolla på Let´s dance. Hörs senare eller i morgon=) Hugs


En gammal bild på mig och Johanna<3

Kommentarer
Postat av: Yesso

säg till om du behöver hjälp me matten

2009-03-14 @ 12:59:46
URL: http://yesso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0