Fest =)

Tjena på er!

Allt bra? Själv är det bra, lite ont i huvudet bara, Men annars är det bra.
Denna veckan har gått ganska segt men igår var det fest hos en kompis, Trevligt var det, var inte så pepp i början men sedan kom man igång, skit kul att Hanna var där, =) Men det var ganska dålig musik, men ös var det allt, tycker jag. Trevligt folk, musik och dricka till dom som vill ha, gött.=)

Men innan dess var det skola sedan hem en stund och ta ut alla kläder i gaderoben för att välja fram kläderna jag skulle ha, men Erika hjälpte mig så det gick ganska fort =). Sen var det vidare till Evelina där Hanna och Emma var, vi gjorde iordning oss och sedan åkte vi till festen, =)
Lite bilder kommer imorgon, Erika snodde med kamran till Hotellet som hon ska till idag med sina vänner.

Idag så tvingade Erika med mig till stan, för hon skulle köpa ett paket till sin vän Jackie. Jag fick med pengar av pappa för att köpa mig ett par jeans men jag hittade inget så jag köpte istället en 3/4 tröja, grå är den, =) Sen gick vi runt lite, skulle egentligen bjuda Erika på fika pga att hon har kört så mycket på mig, men jag hade inte råd så vi får ta det någon annan gång, =) Hoppas hon glömmer, hahah nej jag skoja bara.

Nej nu ska jag kila, bilderna kommer imorgon, Puss,

Kommentarer
Postat av: evelina

De va redit kul i går:D jag sitter här o väntar på korten :D haha Tack för kvällen gumman :D<333

2009-03-08 @ 19:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0