söndag

alla söndagar är varandra lik, sega, tråkiga, allmänt trista. Idag har jag luggit i sängen och läst, boken jag läser skrev frida om i sin blogg och jag tyckte den verkade bra så jag började läsa den, boken heter dom kallar mig isse den är faktiskt bra, handlar om fotboll, men jag tyckter inte om fotboll men om man ta bort det som handlar om fotboll är den faktiskt riktigt bra. Den bör ni läsa.Vad har jag gjort mer idag då? Jag var ute och gick en sväng med pappa, målat naglarna så Ramona goes emo now. haha dom är svarta, men det är snyggt. =)

Igår samlade juh Frida ihop ett gäng så vi skulle kolla på melodifestivalsfinalen, jag tyckte inte rätt låt vann, men vi hejade på henne i slutet för vi ville verkligen inte att Caroline af ugglas skulle vinna, så blev glada på ett sätt men ändå inte. Jag tyckte att E.M.D, Alcazar eller Måns skulle ha vunnit. Och Mollys låt är väldigt fin, men hon platsade inte riktigt där, strackaren fick bara 2 poäng, men hon är ändå bara 16 år, så jag tyckte det var modigt av henne att ställa upp i en sådan stor tävlig. Efter det så åkte dom från Vetlanda hem pga att en person ville det, så då var alla tvungen att följa med. När en vill något bara för att förstöra för alla andra, bajs på han, Sen efter dom hade åkt hem satte vi på en film, mys. Flum var det i slutet = Ramona var trött. haha


En bild på mig, =)

Ha en bra kväll, Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för kvällen <333

2009-03-15 @ 20:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0