Sorry

Sorry för en kass uppdatering igår, Var inte hmma på hela dagen och när jag väl kom hem så gick jag och la mig.
Men min fredag var bra. Först skola som var helt okej, senare så pluggade jag och Sofia tillsammans och brandlarmet gick, så himla surt,  vi funderade på att stanna kvar i skolan när dom andra gick ut men sedan gick vi med ut. SEn stod vi där och sen började folket gå in men då kommer rektorn och typ skriker på oss "gå ut, vi vet ite vad det är än så ut med er nu allihoppa" Vi bara men vafan. I alla fall fick vi gå ut ett tag till. Sen när vi väl gick in så tog vi återigen våra börcker och stack till bibblan och pluggade en halvtimma till.
Sen vid tre skulle jag möte Erika vid mitt skåp, så vi åkte ner till stan och jag gick till Kappahl och pratade om praktiken. Skit trevlig var hon, så jag ska komma vid 10 vecka 17, Toppen!!
 Sen så åkte vi till vår kusin och packerade blien på hennes baksida. Sen gick vi och fikade, bjöd äntligen Erika på sin efterlängtade fika, 90 kr fattigare.. haha.. Sen efter det gick vi och chillade lite i Emmas lägenhet innan vi gick vidare upp till Bion för att se I taket lyser stjärnona eller som Frida skrev I Stjärnona lyser taket. haha och vi gick och köpte godis och lite så. Filmen var skit bra tycker jag, verkligen värd att se, =) Efter filmen gick vi återigen till Emmas lägenhet och däckade i Erikas knä lite senare.

Tack för dagen<3

Idag så har jag hjälpt pappa lite, sen vid typ halv 11 tiden såg vi att det rökte väldigt mycket uppåt vägen och såg att det var brandbilar vid vägen, så det bran i vår grannes ladugård, men som tur är så är det inga djur eller något i. Puh! Men det rökte så himla mycket, rikigt läskigt tycker jag. Tänk om det skulle har varit våran ladugård? HEMSKT TANKE!! Men pappa trodde det var den ladugården som vi har i närheten där med massor med maskiner i så vi åkte upp och kolla men det var det inte.

Värdet är toppen, humöret är på topp, Livet leker

Kommentarer
Postat av: samantha

Fy vad läskigt :S va bra att de inte va hos dig :) tack för gårdagen :D <333

2009-03-21 @ 16:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0