Sorry!

Förlåt att jag har en dålig updatering, jag känner att jag inte rikigt hinner med det, men jag försöker så gott jag kan, för mer kan man inte göra.

Igår så var det då konfirmtion och det var bara 3 små konfirmander så 6 st var inte där, men de har sin praktik nu så de hinner nog inte. Vi kollade på en film, och jag var sjukt trött så jag somnade nästan, haha. Men det gjorde en av konfirmanderna med, så gullig. Sen satt jag vid Tv och kollade på 90210, har ni sett det?? Det är i alla fall sjukt bra =) Sen efter det gick jag och la mig, så det blev en tidig kväll igår.

Idag har jag varit i skolan, och sedan på konfa assistens möte, det är trevligt, Oscar är elak tycker jag. På assmötet så pratade vi om Taizé, som ska vara samma vecka som Uv-lägret men nu kanske det ska bli ändrat till Augusti,så jag hoppas verkligen det, för att välja mellan Taizé och Uv-lägret går inte, det är skit svårt, för om jag väljer Uv-lägret kommer jag att ångra mig och om jag väljer Taizé så kommer jag att ångra mig att jag inte valde Uv-lägret osv. Svårt val helt enkelt, så jag hoppas verkligen att dom ändrar datum.

Josse och Fridas och deras klass har bosnier hos sig nu, för deras klass har ett utbyte med en skola där nere, så nu är dom här uppe och hälsa på. Urgulliga är dom  =)=) Så himla söta allihoppa.

Hugs.

Jag bjuder på en blid på mig själv =)

Jag

Kommentarer
Postat av: Yesso

nu har dom åkt hem :(

fan va jag saknar dom!!!

btw så gifte jag mig i fredags :P

2009-03-08 @ 09:52:24
URL: http://yesso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0