Studiedag

Jahopp idag har det då varit studiedag, Skönt säger jag. Morgonen började inte så bra, hästen hade rymt så det var att jaga han, eller jaga och jaga, han är ganska lätt att få in, bara man har något i händerna, haha som typ äpple.
 Sen vid halv 12 mötte jag mina tjejor för en shoppingrunda på stan och lunch på Chili Thai, Tim var också med, det var rikigt mys. själv så köpte jag bara hårmouse för mitt var slut. hehe. Men Johanna och Eve shoppade på, jag och Frida var bara som smakråd =)

Sen blev det buss hem och litet snack med Oscar på bussen, sen blev det till att plugga, bajs på det säger jag bara, måste plugga på lite till tror jag, eller så gör jag det på bussen ;)

Dagens komentar:
- vad ska du göra på fredag?
- Jag ska hänga mig.
sedan asgarv. xD
Det var det första som ploppade upp i min mun och så sa jag det innan jag han tänka xD
Kul va det i alla fall xD

Dagen har i alla fall varit kanon, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0