Tjoflöjt

Tjena!

Dålig uppdatering nu i veckan tycker jag allt. Så jag får passa på att skriva nu när jag inget gör. Egentligen måste jag läsa ut min engelska bok som jag ska redovisa tilsammans med Sofia och Camilla på tisdag, men har lite tid på mig i morgon med. =)  Denna veckan är det inte så jättemycket, bara ett prov. Vi har mycket föreläsningar denna veckan, 4 stycken, jag tycker det är skit mycket, 2 stycken om hur vi ska vara när vi går ut på APU och sen 2 stycken om sex och samlevnad för det är kärlekens dag imorgon=) Intressant =) haha

I helgen har jag inte gjort så mycket. Kollade på Robinson i går, SnyggErik, grr på han. haha. Bra att Beatrice åkte ut, för jag tycker verkligen inte om henne, hon var en sådan person som man irriterar sig på. Ni glömde väl inte att släcka lyset vid 20.30-21.30?? Det gjorde inte jag.

Nej nu ska jag gå och läsa min förbannade bok!!

Ni har väl inte glömt att ställa fram klockan en timma??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0