Musik i öronen

Skolan vr slapp idag, Egentligen kan man väl säga att jag slutade vi 10, för först hade vi socialpsykiatri och vi kollade på film sen skulle vi göra klart vår inlämning som vi hade, jag hade inte alls mycket kvar, så jag gjorde klart den på en halv timma.. Sen efter det väntade jag på Camilla och Sofia till ca halv 12, satt i bibblan och pluggade. Sen efter lunchen så hade vi en föreläsning om LO, rikigt tråkig, vi i B hade redan hört den en gång, så vi fick lyssna två gånger och det var inte så himla kul.Sen efter det så skulle jag Camila, och Sofia ha engelska bokredovisning och muntliga nationella.Men då var vår lärare sjuk så då fick vi gå till konferensen vi hade istället och sitta där, men den var klar vid halv 3, och jag fickvänta på Erika tills 3, haha. så ganska onödig dag ;)

Sen när Erika var klar så åkte vi och gjorde några ärenden, Sen åkte vi hem.

Gick sedan ut och gick med hörsnäckorna i öronen och solen i ögonen, MYS !
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0