förlåt

Jag har verkligen glömt bort att blogga på den sista tiden, har inte hunnit heller haft ork till det. Men nu har vi i alla fall börjat pratisera och jag är på Kappahl i Vetlanda och trivs som fisken i vattnet, kom verkligen till en kanon plats. Får göra lite allt möjligt vilket är bra =) Har lärt mig ganska mycket, vilket också är bra.

Vlborg spenderades först med praktik och sedan åkte jag till Eve i Landsbro och lämnade av mina saker och sedan hämtade FRida upp oss och vi åkte vidare till Korsberga till johanna där vi fick mat och efterrätt och sedan efter en stund åkte vi vidare till vetlanda för att träffa lite mer folk och var i Östanå och hade en egen liten eld där, och fy vad det brann, Albin hällde på as mycket tändvätska. haha, men sjukt kul var det i alla fall och en mycket bra valborg. Sen hänge jag med hem till eve och sov där, alltid mys.
Sen i fredags så när jag kom hem så hade några vi käner från södertälje kommit ner för att hälsa på, vilket var as kul, har inte träffat dom på 2 år så det var extra kul =). Vi lekte och pratade i massor. Lilla Linnea är så sööööt. Sen i Lördags så var det grillning vid en sjö i Sävsjö, med massvis med mys, och en sjukt härlig kväll. Tack för det,

Och idag så åkte Micka, Linnea och Rosa hem, så nu är det tomt hemma. Och i morgon börjar praktiken igen =)

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Frida

dagarna med er var BÄST! <3

2009-05-06 @ 21:18:59
Postat av: Frida

Dagarna med er var BÄST <3

frida avgudar sina kvinnor ! :D

2009-05-06 @ 21:20:38
Postat av: Evelina

Ewe avgudar med sina vänner :D<3

2009-05-26 @ 19:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0