Lite av varje

Har inte skrivt på ett tag. Orsakerna tar vi en annan gång. haha

Mina praktikveckor på kapphal var helt klart bäst!! Jag trivdes som fisken i vattnet och ville inte sluta där, alla var så sjukt snälla och pratsamma. Jag som brukar var ganska blyg ibland så var jag inte det ett dugg där. Kändes så fruktansvärt skönt =) Jag skulle ha fått sommarjobb där om jag hade varit 18 men min handledare sa att jag ska komma tillbaka när jag är 18 och säga att jag har fyllt så ska hon och jag snacka jobb =) Woho=)=)

Sen har jag med börjat praktisera på Björns Bokhandel, första dagen fick jag en liten genomgång hur allt fungerar och lite så, sen fick jag lägga in nya böcker som hade kommit den dagen i datorn. Det var det ända jag fick göra på hela dagen, och tiden går så sjukt sakta när man bara står och glor. Usch, andra dagen var lite bättre, men nu några dagar senare får jag stå i kassan och det är kul, jag älskar att stå i kassan. Känner at det är det jag vill hålla på med =) Så bättre har det blivit och jag hoppas på att det kommer att bli bättre. 3 Veckor kvar där nu, och sedan börjar vi skolan igen, känns ganska skönt faktiskt. men när vi kommer tillbaka ska vi bara skriva en rapport och sedan vet jag inte. en rapport kommer nog inte att ta  dagar, eller? Haha

Livet leker vidare, och jag känner att dagarna går bara fortare och fortare. vilket är grymt skönt =)



nu har det gått 6 månader och 5 dagar, snacka om att tiden har gått sjukt fort och jag är så jävla stolt över mig själv!!!

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Och snacka om att jag är stolt över dig =) finns alltid här för dig <3

2009-05-26 @ 19:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0